Dilema Bakal Ibu

Assalamualaikum w.b.t

Hai.Apa khabar semua.Hopefully semua pembaca sihat di bawah lindungan kasih sayangnya.

Covid 19


Musim wabak merebak ni berbagai2 rasa bermain dalam fikiran. Sebagai seorang bakal ibu yang pertama kali merasai nikmat dikurniakan jasad kecil dalam rahimnya pastilah mengharap dan mendoakan yang baik2.

Tambahan pula kewujudan si kecil itu sudah dinantikan bertahun- tahun lamanya. Dilanda kegelisahan memikirkan keadaan terpaksa berkurung dirumah dengan ancaman penyakit merbahaya jika keluar, pastinya hati kecil seorang bakal ibu gundah.

Langkah penjagaan kesihatan ibu hamil

Cegah covid 19 ibu hamil

Tambahan pula bila perlu keluar untuk tujuan check up kandungan dan pemeriksaan susulan.Kehamilan yang bukan mudah untuk seorang TTC yang berjuang sekian lama sekali lagi diuji. Hanya doa kubeserah.

Baby


HOSPITAL dan KLINIK ibarat medan tempur untuk aku.Kenapa? Di sana banyak berkumpulnya pesakit yang tidak diketahui penyakitnya, sistem imunnya dan juga tahap kesihatannya.

Sedang aku  perlu melalui semua itu demi kandunganku.Pasrah dan redha dalam resah..Ya Allah peliharakanlah aku dan bayi dalam kandunganku.

TAKUT rasanya tiap kali kaki terpaksa melewati HOSPITAL yang menjadi pusat merawat mangsa COViD 19. Walau pun berlainan bangunan, namun ketakutan dan kegelisahan tetap melandaku.

Ya Allah...permudahkanlah segala urusanku!



Comments

Popular posts from this blog

Asyiknya..victoria's secret

Pakej Percutian Penjawat Awam

Cari jodoh