Bersawang blog

Hai assalamualaikum.

Lama sgt rasanya tak mengupdate blog.bersawang dah.

Tahun baru ni agak busy. Maklumlah. Awal tahun ni macam2 nak diuruskan. Jadi guru kelas tingkatan 3. Uruskan anak2 tu sekian. Urusan keceriaan kelas.kebajikan kelas. Pendaftaran peperiksaan pt3. Urusan sbg setiausaha panitia Math. Penyelaras peperiksaan dan Pbs tgktn 1. Guru Persatuan badan beruniform , Ajk itu ajk ini, dan mcm2 urusan lagilah.

Btul2 memeningkan kepala.Tak cukup tangan dibuatnya.Sampaikan bawak juga kerja2 ke rumah.Hatta bercuti pon bawak kerja bersama.

Hmm.masa tidur? Xusah cakaplah. Tidur lima minit.terjaga teringatkan hal anak2 murid. Terus settlekan tanda buku.tanda modul. Terlelap kejap waktu ptg teringat pula ada lagi murid yang belum jelaskan yuran. Ada lg yg belum lengkapkan data peribadi di borang maklumat pelajar.

Malamnya karang nak tidur teringat pula pada kelas esok hari.sudah sediakah bahan pengajaran. Teringat pula laporan mesyuarat tempoh hari dah siap kah? Teringat lagi tentang kelas pula. Keceriaan dan hiasan kelas belum lengkap lagi.

Aduhh kadang2 seminggu hanya beberapa jam je lena tidur selebihnya otak berfikir tentang kerja dan kerja dan kerja dah la masa n jarak pjalanan dr rumah ke skolah sejam lamanya.kadang2 nyaris terlelap ketika memandu sbb keletihan..

Nasib badan