Tonton Batman v Superman: Dawn of Justice

Peminat Adi wira Batman mahupun Superman? 

Pasti korang ternanti2 filem terbaru dua adiwira terkenal ini. Batman v Superman: Dawn of Justice 2016 merupakan film aksi superhero yang pastinya menghiburkan  anda dengan imaginasi dan pengalaman yang menakjubkan.Filem Batman vs Superman ini diarahkan oleh Zack Snyder. Bintang utamanya adalah  Henry Cavill sebagai Superman dan Ben Affleck sebagai Batman. Film Batman vs Superman Dawn of Justice ini turut  dibintangi Amy Adams, Laurence Fishburne, Jesse Eisenberg, Gal Gadot, Diane Lane, Jeremy Irons, Holly Hunter, Scoot McNairy dan Jason Momoa. Batman v Superman ditayangkan pada 25 Mac 2016 di Amerika Syarikat.









Film action "Batman v Superman: Dawn of Justice" mengisahkan tentang Superhero separuh dewa yang tiada tandingannya . Konflik antara Batman dan Superman terjadi saat masing2 mempertikaikan tentang siapakah yang lebih diperlukan oleh dunia untuk melindungi seluruh umat manusia.Samaada Batman ataupun Superman?

Ketika Batman dan Superman masing2 bersaing sesame sendiri dan  terjerat dalam konflik antara mereka, timbul ancaman baru di muka bumi.Maka bermulalah saat genting yang penuh aksi dan suspen di dalam file mini.Filem ini mengisahkan konflik antara sang kesatria kegelapan (the dark knight) melawan sang manusia besi (man of steel). 

Dan siapa agaknya perancang kemusnahan dan huru hara tersebut? Mungkinkah  sang Lex Luthor, yang merupakan musuh utama Superman? Atau, Doomsday, yang merupakan manusia super kuat yang telah membunuh Superman seperti diceritakan dalam komik?
Konflik dan pertanyaan di hati penonton pasti bertambah  dengan kewujudan watak  Wonder Woman atau Aquaman di filem Batman vs Superman: Dawn of Justice ini. 


Jom sama2 nantikan kemunculannya!

Comments

  1. Yes yes yes! Hope filem nie best!

    ReplyDelete
  2. percaya atau tak, saya tak minat mana2 super hero...huhu

    ReplyDelete
  3. percaya atau tak, saya tak minat mana2 super hero...huhu

    ReplyDelete
  4. wah komplikated gak their story, gotta pass la kalau macam ni sebab otak saya too simple for this kind of thing haha

    ReplyDelete
  5. minat dua2 super hero nie...npk gaye kne tggu kt astro je la.. ssh ngn anak kecik nk g ngk wayang...

    ReplyDelete
  6. Nak tgk tp kawan suami kata sejam awal bosan. Terus cancel huuu

    ReplyDelete
  7. tak tgk pon.. hehee
    sbb xsuka superman yg baru ni

    ReplyDelete
  8. tak tgk pon.. hehee
    sbb xsuka superman yg baru ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Asyiknya..victoria's secret

Pakej Percutian Penjawat Awam

Cari jodoh