PerSaRaAn PenGetUa SMKDE


Lepas terjumpa artikel pasal sambutan kemerdekaan SMKDE , I terjumpa pulak entry pasal Majlis persaraan pengetua SMKDE Puan SIti Aishah.


Kebetulannya, Puan Siti Aishah ni duduk satu taman dengan beta.Cuma I tak tahulah rumah dia belah mana.


Memang beberapa hari lepas I keluar sekolah hari tu, I ada ternampak persiapan untuk persaraan ni.Kebetulannya hari tu hari jumaat kalau tak silap I dan I datang sekolah untuk urusan Gaji.Jadi I dihubungi oleh kerani sekolah untuk datang ke pejabat.

Masa tulah I sempat tengok cikgu-cikgi dan pelajar semua buat persiapan untuk majlis persaraan tu.Siap ada khemah macam pengantin bagai n specialnya ada kereta antik yang cantik sempena majlis persaraan tu!WOW! kalaulah I yang diraikan macam tu..hehehe berangan!


 Comelkan pengetua SMKDE ni?

Hah..ini bukan student taw? ni cikgunye..
hihi..

Apa yang menariknya, sempena hari tu,semua guru berpakaian Uniform sekolah.Patutlah masa I datang tu tak nampak kalangan gurunya,rupa-rupanya pakai uniform sekolah.Manalah I nak perasan!HiHi dalam gambo atas ni I ingat-ingat lupa nama cikgu-cikgunya.Sebab campur semua dengan cikgu pagi.I dulu ngajo belah petang ajer..


Yang namanya masih lekat di hati Cikgu Nazatul Shima, Cikgu Haireena,Cikgu Fazlinda, Azreen Nisa, Haireena,Iffah,Khuzaimah, Norhasni  dan ramai lagilah!


Ni nak belanja lagi video Persembahan Pelajar sempena Hari Guru:


Comments

Popular posts from this blog

Asyiknya..victoria's secret

Pakej Percutian Penjawat Awam

Cari jodoh