Ha..Tunjuklah 'Konek' hang tu,Aku Gunting kang!!

Okey..korang baca tajuk entri kat atas tu macam Ganas tak? Ke geli2 gitu? Berunsur gangguan seksual?

kisah benar 1 # Al kisah.kalau u all tengok ada jantan miang tetiba tunjuk 'Anu' dia kat korang kan apa pikiran korang terhadap lelaki tersebut? apakah yang u all gelarkan atas tindakkannya itu? Adakah itu gangguan Seksual?

Bagaimana pulak kalau si pelaku tu cumalah budak yang belum akil baligh pun? Nak kata apa kat budak tu? Tak beradab?

Kisahnya, I masih ingat.Masa tu umur I  mungkin dalam sepuluh tahun kot.Masih di sekolah rendah. Ada budak lelaki di kawasan kejiranan kami ni, selalu sangat buat perangai tak senonoh macam tu. Bukan takat pada anak2 ni, pada mak2 ,tok2 ,nenek2 pun dia buat macam tu.Tak senonohkan?

Budak tu kecik lagi pun adalah dalam darjah 3 agaknya.Tapi budak tu memang selekeh n macam tak terurus.Dia selalu merayau2 tak ada tujuan.Bila terserempak dengan orang yang lalu-lalang di kejiranan kami ni, dia selamba tonggeng bontot dan tergelek-gelek.Tunjuk bontot dia yang tak berapa nak 'lawa' tu.

Kalau kat bebudak je lainlah kan,ni selamba je dia mengejek-ejek mama I.I pulak yang bengang dengan budak macam tu! Kadang2 dia berlari2 depan makcik2 sambil londehkan seluar n tayang 'Anu' dia.Haishhh.pikir2 balik..rosak budak tu.

Tu kisah pertama----> Kisah budak bawah umur yang 'miang'.

kisah benar 2 # Kisah kedua bermula di sini.

Macam budak2 lain, I dengan kawan2 suka sangat main masak2, mak-mak.Maklumlah gegirl kan?
Suatu hari, dalam kawasan kejiranan rumah I jugak, waktu tu petang, macam suram2.Orang tak ramai.Mungkin tidur kot.Petang2 kan.Jadi kami2 je la.




Kami main depan rumah kawan I ni.Main mak-mak.Tiba-tiba..
datang seorang India.Umur dalam lingkungan 20-an.I ingat lagi.Sebab ni memang peristiwa yang tak dapat I lupa.

Laki india ni datang dekat kami.Dia cakap nak mintak bantuanlah, konon.Nak baiki lampu rosak.Dia suruh salah seorang dari kami bantu dia.Ikut dia.

Peliknya masa tu, kawan2 I ni semua lari masuk rumah masing2.Tinggal mainan masak2 semua.Patung2 kat luar rumah.Bukan tu saja.dengan I sekali diaorang tinggalkan kat situ.Rumah i dahlah jauh sikit.Jadi tak pulaklah I berlari balik rumah.

Rumah diaorang dekat je masa tu.So laju je diaorang cabut.I macam serba salah.Tambah dengan 'innocent'.Budak kan.lurus bendul.Rasa kesian tak ada orang nak tolong orang tu.Jadi I pun lurus bendul ikut dia.Konon nak volunteer.Baik hati sangat!

Sampai kat satu kawasan agak tertutup, tetiba mamat India tadi bukak seluar.Hah! gila ke apa kan? Apa lagi.. I terus cabut lari laju2.Tak ingat dunia.Balik rumah.

Sampai depan pintu rumah, I ketuk pintu laju2, kuat2 macam kena kejar hantu.Takut sangat2 masa tu.Macam-macam dalam pikiran I.Bayangkan. Budak ,sorang2 pulak tu.Jumpa kejadian scary macam tu,mahunya I tak mengigil,siap meleleh air mata sebab terlampau takut.

Mula pikir macam2.Kalau laki tadi kejar I macam mana? Tadi tu entah2 dia nak buat benda tak elok kat I.Nak rogol ke, cabul ke? memang takut gila2 okey? Nasib baik I cepat2 canut lari laju2.

Bila dengar I ketuk pintu bertalu2 macam nak pecah, mama I pun hairan.tambah tengok I menangis n ketakutan macam tu kan?

Bila mama I tanya, I pun bagitahu I takutkan sami India yang rambut gulung2 tebal tu.Mula2 mama I macam tak nak percaya. Dia tanya lagi.Kenapa? Sami buddha pakai kain kuning dengan rambut gulung2 tu memang menakutkan pun bagi kanak2 macam I masa tu.
Tapi dia percaya jugak akhirnya.


cari gambo tok sami rambut gulung tebal tak jumpa.ni pun bolehla.ala2


Sampai sekarang cerita menakutkan ni I simpan sendiri.Ni baru cerita kat orang.Lepas pada tu I jadi fobia dah nak pg tolong orang sorang2.Takut orang tu menyamar nak ambil kesempatan pada budak2 macam kami waktu tu.

Mujur I pikir laju2, terus I cabut lari bila tengok mamat India tu dah londehkan seluar keluarkan 'Anu' dia.Gila! Lelaki gila seks.Budak pun nak jadikan mangsa.Fuh.. time dah sampai dalam rumah tu, lepas nangis puas2 n ilang gigil2 ,rasa bersyukur sangat !!! Allah selamatkan I.

So, pada parent kat luar tu, hati2 n sentiasa awasi anak2.Jangan biar mereka bermain berseorangan. Kalau mereka bermain dengan kawan2.Tolong pesan jangan biarkan kawan ikut orang tak dikenali n jangan tinggalkan kawan sorang2.

Scary betul!!!

Mujurlah terlepas dari mulut 'buaya'.

Budak2 memang senang diperdaya.So, parent kenalah ingatkan diaorang jangan mudah percaya n kesiankan orang tak dikenali.Jangan terlampau baik hati.

Pengajarannya selepas hari tu, memang I tak berani nak ikut orang tak dikenali.Nanti tak pasal2 dapat lagi tengok 'bebird' free. euwww..

lariiii!!
kalau jumpa lagi spesis laki2 macam dua kat atas ni I jerit kuat2:

"Ha..Tunjuklah 'Konek' hang tu,Aku Gunting kang!!" hohoho

p/s: pesan kat anak2 especially pempuan, jangan percaya kat orang tak dikenali.


4 comments:

  1. ohh bahayanyaaa . dulu pun berlaku depan sekolah df. but nasib baik time df balik dia takde. kawan kawan df selalau kene

    BalasPadam
  2. nauzubillahminzalik lah kak . takut solehah --

    BalasPadam

href="http://nabila86.sharethisstory.net/my-951174-11452">