Assalamualaikum.

Apa khabar.Harap semua sihat.Kali ni aku nak cerita pasal kes kulit muka aku yang masih tak baik2.Tak pasti apa puncanya.
Mengelupas.Mengering.Merah2 dan gatal2.

Mula2 aku ingatkan allergic.Tapi takkan lah allergic kat muka je.Selalunya allergic ni melibatkan kulit badan sekali.So far badqn aku xkena pulak.

Sebab dqh terlalu lama masih belum sembuh jadi aku pun buat keputusan untuk berjumpa doktor pakar di HKL.

Mula2 pergi ke klinik kesihatan atau mana2 klinik swasta.Dapatkan surat rujukan untuk berjumpa doktor pakar selepas pemeriksaan doktor.Tapi makesure yang korang memang benar2 perlukan rawatan pakar kulit.

Misalnya kulit korang terbakar ke.Jerawat teruk yang tak terkawal ke.Eczema ke.Kalau swtakat seketui jerawat kecik jangan lah ngada2 nak jumpa pakar kulit lak.

Ni disertakan contoh surat rujukan doktor.

                     Kompleks pakar HKL

Surat rujukan doktor

Klinik dermatologi