Salam perpisahan Anak anakku

Al kisah dua minggu lepas anak2 didikku seramai 7 orang dari team bola sepak telah bertukar ke SSMP di Pahang. Maka tiada lagi lah tingkah laku nakal dan gurauan mereka yang terkadang menghibur hati.






Selain itu anak2 dari kelas yang kuajar juga seramai lebih kurang 14 orang juga ikut bertukar ke SSTMI. Memang terkadang lelah dan letih menghadap kerenah mereka seharian di kelas namun mereka jugalah penglipur lara.

Sempat juga buat majlis perpisahan kecil2 lan untuk mereka walaupun agak terkejar2 dek kerana keberangkatan mereka yang mengejut.





Apa pun aku tak boleh lupa kata2 anak muridku yang seorang ini
" Nanti kalau cikgu nampak sy dalam tv jgn lupa ceritakan pd anak2 cikgu. Inilah dulu anak murid cikgu .."


Apapun  cikgu doakan korang success dalam semua yang korang ceburi. And all the best for Malaysian football.Semoga satu hari nanti jadi pemain bola sepak terkemuka n jangan.lupa cikgu.

Anak anak ku sekalian ;
✅Abdul Alim
✅Sikh Izhan
✅ Alif
✅Nuh Azlan
✅ Amirul Azzim
✅Ikhwan
✅Pangeran m ilham
✅Raimi
✅Izzul Idham
✅Daniel
✅Ali
✅Haiedi
✅Fahmi
✅Firdaus
✅Azrin
✅Zikry
✅Umar
✅Luqman
Good luck!

6 comments:

  1. sekolah lelaki ya ni. mesti dah macam anak2 sendiri je ni. adat bertemu, pasti ada perpisahan. doa je boleh mengiringi kan? semoga semua anak2 ni sukses dalam kehidupan masing2.

    BalasPadam
  2. wahh ramainya pindah.. mesti sedih dorang takda sunyi

    BalasPadam
  3. Salam singgah :)

    https://messarah.blogspot.my/2017/09/rose-face-serum-zeeta-berasaskan-rose.html

    BalasPadam
  4. sekali 7 org tu... x pe laa demi masa dpn mereka... kita doakan dr kejauhan agar mereka cemerlang kelak

    BalasPadam
  5. wah ramainya. mesti dorang rindu cikgu dorang ni. all the best adik adik :)

    BalasPadam
  6. Moga anak2 ni semuanya suksess dalam pelajaran dan hidup masing2....aamiin

    BalasPadam