Halaman

Isnin, 25 Julai 2016

Berpisah Jua..

Hai.. asallamualaikum..

sewaktu tengak mengetik papan keyboard ni tengah membilang hari sebenarnya.Tik tok..tik tokk.. tik.. tokk!!





Setiap saat yang berlalu terasa lama lah sesangatnya.. Fuhh..bilalah penantian ini nak berakhir. Sesungguhnya penantian adalah satu penyeksaan.

Klise sangat kan ayat tu? Hahaha.nyampah aku!

Sebenarnya aku dah antar notis berhenti kerja. Notis sebulan! Huhu.. Tapi kenapa walau seminggu kurasakan setahun lagi nak abis tempoh notisku ini.. adoii

Apa pun, lepas ini aku tak tahu ke mana agaknya aku akan tercampak. Harap2 masih dapat bersama keluarga tercinta dan ibubapa.



5 ulasan:

  1. hi dear..wahh u resign ke..buat apa lepas ni..takde buat apa mehlah join coway..hehehe..apapun i tunggu update u tentang anggun medispa..sebab i baru pergi lasweek lepas baca entry u hari tu...

    BalasPadam
  2. All the best for the future sis =D

    BalasPadam
  3. inshaAllah mungkin job baru yg lebih baik menanti..;)

    BalasPadam
  4. In every end, there is also a beginning.. (:

    BalasPadam