Rabu, 1 Jun 2016

Menyambut Ramadhan

Hai,
Salam

Sihat ke korang semua? Beberapa hari je lagi kita nak melangkah ke dalam bulan Ramadhan. Macam mana agaknya persediaan korang? Bersediakah nak menyambut Bulan rahmah bulan penuh berkah ni?

Atau pun korang dah tak sabar nak berpesta makanan? Al maklumlah.. bulan puasa banyak tawaran Buffet Ramadhan dan Bazar2 yang pastinya menjanjikan 1001 jenis menu yang memikat .



Tak sabar nak duduk depan tv tgk iklan Yusof Taiyoobbbbbbbb... tggu waktu berbuka puasa, dengar pengumuman puasa secara rasmi lepas tengok anak bulan, berterawikh di masjid dengan orang tersayang, bangun sahur pagi2 buta..

dan... buat kuih raya! hahah

9 ulasan:

  1. kan! iklan tu memang pemes. kekeke

    BalasPadam
  2. Selamat menyambut Ramadan :)

    BalasPadam
  3. persediaan nak puasa adalah mengganti puasa tahun lepas huhu

    BalasPadam
  4. selamat menyambut ramadhan al mubarak sis...

    BalasPadam
  5. Selamat Menyambut Ramadhan Kareem, selamat berpuasa: )

    BalasPadam
  6. selamat berpuasa.. nak raya dh kan

    BalasPadam