Halaman

Selasa, 3 Jun 2014

Anak BuaH Yang ComeL


Terima kasih sudi jenguk entry kali ni.Hari ini beta baru ada kesempatan nak melawat anak buah yang comel.Mana tidaknya, Mr Hubby sibuk dengan kerjanya dan beta sendiri pun sibuk.Setelah adinda beta berhempas-pulas, dan mengharungi dugaan, dari Hospital Segamat, kemudian ke Hospital Kuala Lumpur, barulah beta dapat melihat sendiri anak buah beta dan adinda beta.

Nur Fatiha Humairah nama diberi.Putih kulitnya.Kecik dan comel sahaja.Tatkala dia menangis minta ditukarkan lampinnya,sempat aku mengelus lembut pipinya.Terbayang kesusahan dan cabaran yang dialami mamanya sewaktu melahirkan. Rasa tenang sahaja melihat wajah mulus bayi kecil ini.Teras ingin sekali memiliki bayi secomelnya.Doakanlah.INSYAALLAH..

Kadang-kadang geli hati melihatnya. seolah sebiji kacang soya.Mungkin dia fikirkan dia masih di dalam perut ibunya.Mata kecilnya, bibir mugilnya, menggamit naluri keibuan.Kata bonda, dia mirip adindaku sewaktu kecil.Kata bonda lagi, dia macam bakal model kerana badannya yang tinggi seperti bapanya.Ada-ada sahaja bondaku ini..



                                                                       Comelkan , dia?



                                                                            Tidur..



                                                            Macam kacang Soya..kiki

Tiada ulasan:

Catat Ulasan